Klantenservice

Contact opnemen
Onze specialisten van de klantenservice staan voor je klaar.

Bestellen

Ik wil mijn bestelling annuleren, Hoe werkt dat?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

Direct leverbaar volgens de site en toch een backorder? Hoe kan dit?

De voorraden op de webshop worden 's nachts bijgewerkt, om je overdag zo'n compleet mogelijk aanbod te laten zien, inclusief of een artikel op voorraad is. In een enkel geval kan het voorkomen dat wij van een product er nog maar enkele in ons magazijn hebben liggen. Of dat er gedurende de dag een onverwacht grote vraag is naar een bepaald artikel. In het uitzonderlijke geval dat het product deze dag meerdere keren besteld wordt kan het voorkomen dat het product niet dezelfde dag verzonden kan worden.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen? Waar kan ik dat doen?

Het wachtwoord is te veranderen via deze pagina om eenvoudig het wachtwoord te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een online bestelling te plaatsen. Je hebt altijd de keuze om te bestellen via een gastaccount. We hebben wel jouw e-mailadres & facturatie/leveradres nodig, om je bestelling te kunnen verwerken. Deze gegevens zullen nadien niet bewaard worden. Bij een volgende bestelling, dien je dit dus steeds opnieuw in te vullen.

Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

Liever via e-mail bestellen? Dat kan ook. Stuur een bericht via ons contactformulier.

Doen jullie ook bedrukking?

Natuurlijk doen wij ook bedrukking voor onze klanten. Graag een mailtje sturen naar onze klantenservice met de artikelnummers die je zou willen bestellen en laten bedrukken. Wij maken dan zo snel mogelijk een prijsofferte op inclusief opdruk.

6

Algemene vragen

Zijn de prijzen inclusief btw?
Kan ik mijn bestelling laten personaliseren/bedrukken?

Ja, bij Teamswear kan je artikelen laten personaliseren/bedrukken. Voor meer informatie kijk je op de pagina bedrukken. Mocht je nog vragen hebben kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

8

Leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen naar Nederland vanaf € 75,- betaal je geen verzendkosten. Mocht je een bestelling plaatsen met een waarde van minder dan € 75,-, dan brengen wij € 5,99 verzendkosten in rekening.

Wat is de leveringstermijn?

De leveringstermijn van de artikelen is afhankelijk van de beschikbare voorraad. Deze is terug te vinden op de productdetailpagina.

Indien de producten op voorraad zijn en plaats je jouw bestelling voor 16.00 uur dan heb je jouw bestelling de volgende werkdag al in huis.

Is het product niet op voorraad dient dit besteld te worden bij onze leverancier. De verwachte levertijd is afhankelijk per merk en is terug te vinden op de productdetailpagina en tijdens het afrekenen.

Ik heb een bestelling geplaatst en niet alles is voorradig. Wachten jullie dan met het versturen tot het order compleet is?

We wachten altijd tot een order compleet is. Mocht je de producten die op voorraad zijn toch al willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij jouw bestelling deels kunnen opsturen. Dit is volledig kosteloos.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvang een verzendbevestiging per e-mail van zodra je pakket vanuit ons distributiecentrum vertrekt. In die mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent, dan zal het pakket beschikbaar zijn in het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus. De status van je pakket wordt automatisch aangepast in je Track & Trace-overzicht.

Mocht je nog vragen hebben over de levering, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Met welke pakjesdienst wordt verzonden?

Voor nationale zendingen werken wij samen met PostNL als verzendpartner.

Kan ik mijn bestelling ook in een afhaalpunt laten leveren?

Bestellingen kunnen geleverd worden in een afhaalpunt. Dit kan je kiezen tijdens het afrekenen.

15

Betalen

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij Teamswear op verschillende manieren betalen:

Betaalwijze Betaalkosten
Mastercard Gratis
Visa Gratis
iDeal Gratis
Paypal Gratis


Bancontact/Mister Cash

Met Bancontact/Mister Cash betaal je veilig en snel online. Kies op Teamswear voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid.

Visa en MasterCard
Op de webshop van Teamswear kun je ook met MasterCard en VISA betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die je creditcardgegevens versleuteld verstuurt, zo wordt je betaling in absolute veiligheid verwerkt. Je betaalgegevens worden beveiligd verstuurd en worden niet opgeslagen.

iDeal
Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

Paypal
Bij Teamswear kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Nog geen PayPal rekening? Ga naar https://www.paypal.com/be.

Is mijn betaling doorgegaan?

Een bestelling kan enkel doorgaan indien de betaling goed is uitgevoerd. je ontvangt een orderbevestiging via e-mail. Indien je geen orderbevestigingsmail hebt ontvangen, kijk dan zeker eens de ongewenste e-mails na. Ben je nog steeds niet 100% zeker? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is het veilig om online te betalen?

Dankzij onze betaalpartner beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Al onze betaalmethoden worden met een coderingssysteem beveiligd.

Kan ik per bankoverschrijving/vooruitbetaling betalen?

Nee, je kunt via de webshop niet per bankoverschrijving/vooruitbetaling betalen. Je kunt wel, wanneer je de bestelling plaatst, kiezen voor een betaling via Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, iDeal of PayPal. Indien je toch iets wenst te bestellen en te betalen via bankoverschrijving/vooruitbetaling kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Wat is een (CVC) bij een creditcard betaling?

Dit is een driecijferige code die je achterop je creditcard kunt vinden, waar de handtekening is geplaatst.

Hoe lang duurt het voordat een terugbetaling weer op mijn rekening staat?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

21

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retour zenden?

Je kan je aankoop binnen de 30 dagen retour zenden. Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Voor Nederland zijn de retourkosten 4,99€

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug op de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld betaald met VISA, dan krijg je het bedrag daarop terug. We betalen altijd binnen de 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik een bestelling of artikel ruilen?

Artikelen kan je ruilen door deze te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Niet tevreden, geld terug

Stuur je jouw artikel binnen de 30 dagen na levering onbeschadigd en ongedragen retour? Dan betalen we jou graag terug.

Waarom is retourneren niet gratis?

Helaas kunnen we om verschillende redenen geen gratis retour aanbieden. Onze focus ligt op het aanbieden van een breed assortiment producten tegen aantrekkelijke prijzen, waarbij de retourkosten niet inbegrepen zijn. Dit betekent wel dat we onze artikelprijzen zo laag mogelijk kunnen houden.

Krijg ik mijn verzendkosten terugbetaald?

Als je een product retourneert, wordt het aankoopbedrag van het product terugbetaald. De verzendkosten worden niet terugbetaald, tenzij het geretourneerde product defect of beschadigd is bij ontvangst. In dat geval worden ook de verzendkosten vergoed.

27

Garantie en klachten

Ik heb een kapot artikel ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij teamswear een artikel aankoopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie. Zolang je die keepershandschoenen alleen gebruikt om je doel schoon te houden, komt het wel goed met dat normaal gebruik.

Afhankelijk van je artikel regelen we terugbetaling van het aankoopbedrag.

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo mag je bijvoorbeeld van een paar keeperschanschoenen verwachten dat ze bij normaal gebruik (2 tot 3 keer per week) één seizoen meegaan.

30
Heb je nog vragen?
Stuur een e-mail naar contactformulier